Hızlı Erişim
  • 15 Haziran 2026

Jandarma Genel Komutanlığının 187’nci kuruluş yıl dönümü etkinlikleri kapsamında 12 Haziran günü şehitlik ziyareti ve akabinde Mevlid-i Şerif okutulmuştur.

14 Haziran günü 15 Temmuz Demokrasi ve Cumhuriyet Meydanında İl protokolünün katılımıyla kutlama töreni icra edilmiştir.

Milletimizin huzur ve güvenliği için, üstlendiği görevleri her koşulda başarıyla ifa eden Jandarma Teşkilatı'nın 187'inci kuruluş yıldönümünü kutluyor, vatanımız ve milletimiz için canlarını seve seve feda eden aziz şehitlerimizi rahmetle, kahraman gazilerimizi ve şehit ailelerimizi de şükranla anıyoruz.