Hızlı Erişim
ÇEVRECİ RESİMLER İL MÜDÜRLÜĞÜMÜZDE SERGİLENİYOR
  • 05 Haziran 2015

ÇEVRECİ RESİMLER İL MÜDÜRLÜĞÜMÜZDE SERGİLENİYOR

Çevre Günü etkinlikleri kapsamında 02.06.2015 tarihinde İpek Kağıt Fabrikasında düzenlenen Çevre Şöleninde öğrenciler tarafından yapılan çevre içerikli birbirinden güzel resimler İl Müdürlüğümüz 2. katında 09.06.2015 Salı günü saat 17:00 a kadar sergilenecektir.

İlgililere duyurulur